Currently set to Index
Currently set to Follow

Zanim wdrożysz PPK w swojej firmie musisz najpierw przeprowadzić analizę zatrudnienia. Będzie Ci też potrzebne oszacowanie kosztów związanych z tym projektem. Dodatkowo, nie unikniesz przygotowania systemu kadrowo-płacowego do obsługi PPK. Będziesz też musiał wytłumaczyć pracownikom co to jest PPK i jakie niesie ze sobą konsekwencje. We współpracy z przedstawicielami załogi firmy musisz też wybrać instytucję finansową, która zajmie się pomnażaniem oszczędności zatrudnionych.

O tym jak to wszystko bezproblemowo zrobić, jak przygotować sobie harmonogram prac wdrażających PPK w Twojej firmie na podstawie własnych doświadczeń opowie Ci Joanna Dobies, Menedżer ds. Polityki Personalnej, Nationale-Nederlanden PTE w rozmowie z Arturem Borkowski, redaktorem INFOR.pl.

Joanna Dobies jest specjalistą w zakresie operacyjnego wdrożenia PPK. Ekspert prawa pracy z ponad 20-letnim doświadczeniem, które zdobywała zarówno w dużych korporacjach, jak i średnich firmach. Specjalista w dziedzinie wdrożeń systemów HR oraz PPK.

Podoba Ci się podcast?   
INFOR PL S.A. © 2019